Skoda Monte Carlo

Harley-Davidson Road Glide - Big Bagger Grand American Touring - видео

Harley-Davidson Road Glide - Big Bagger Grand American Touring - видео

Harley-Davidson Road Glide - Big Bagger Grand American Touring - видео

Реклама Skoda Monte Carlo
Специално за auto-press.net от Райнер Унрух, Global Press, Берлин

Мотоциклетите Grand American Touring от Harley-Davidson обещават страхотни неща. Два нови „големи“ модела от тази серия наскоро излязоха по пътищата - „сестрите близначки“ Street Glide и Road Glide. Новите са по-леки, по-красиви, с по-добра аеродинамика и отлична защита от вятър. Това е обещанието на Харли. Успяхме да разберем дали и как това се спазва с новия Harley-Davidson Road Glide около Берлин. Незабравим в лъскаво метално синьо, седнал удобно на седлото, търкалящ се кралски през квартала - това работи перфектно с новия Harley-Davidson Road Glide. И все пак обикалянето през пейзажа не е прекалено бързо, но просто приятно.

Предната част е впечатляваща, с класическия нос на акула и широките LED фарове. Road Glide не пести от оптимистични дизайнерски елементи, той се откроява и привлича много внимание. Мощният Milwaukee-Eight 117 с въздушно и течно охлаждане е демонстрацията на новия Harley-Davidson Road Glide. 117 означава изместването в кубични инчове.

Двигателят е 45-градусов, V2 с работен обем от 1923 кубически сантиметра, което е резултат от диаметър 103,5 мм и ход от 114,3 мм на буталото. Той е значително по-мощен от предишния Milwaukee-Eight 114 V-Twin. Мощността му е 80 килоВата (109 конски сили) и развива максимален въртящ момент от 175 Нютон метра при 3500 оборота в минута.




Harley също подобри охладителната система за изпускателните клапани на новия Road Glide. Сега работи с охлаждаща течност и радиатор, който е монтиран в долната предна част на рамката заедно с вентилатора с термостатно управление. За тръгване V2 се нуждае от 1500 оборота в минута. Защитени от вятъра зад широкия нос на акула, можете да седнете удобно на меко подплатено седло с височина на седалката от 720 милиметра. Ръцете лежат под удобен ъгъл върху кормилото.

Harley-Davidson Road Glide - името казва всичко, се плъзга царствено от града в Бранденбург. Сега машината се чувства напълно у дома си при 2000 оборота в минута. Дисплеят не само изглежда огромен, той наистина е огромен с диагонал над 31 сантиметра и е визуално удължен от звучните високоговорители през които Брус Спрингстийн пее за Филаделфия.

Звукът е добър и работата на звуковата система и всички други функции също е добра - и може да се научи бързо. Тя работи с помощта на бутоните отляво и отдясно на кормилото, режимите на шофиране Road, Sport, Rain и свободно програмируемият Custom Mode също могат да бъдат зададени там.

Harley-Davidson Road Glide има много системи за безопасност - ABS, контрол на сцеплението и контрол на въртящия момент на двигателя са наред с други неща на борда, без да забравяме асистента за задържане (HHC). Системите са проектирани да бъдат чувствителни към ъгли на наклон и да се намесват по различен начин в зависимост от режима.

Връщайки се в града, поемаме по магистралата, където големият мотоциклет изглежда наистина жизнен и се представя добре от 4000/мин. С Road Glide Harley-Davidson създаде брилянтен мотоциклет на две колела. Двигателят Milwaukee-Eight 117 е чудесно настроен, шасито е по-скоро меко, отколкото твърдо, а носът на акула излъчва див чар. Новият Harley-Davidson Road Glide се предлага от дилъри на начална цена от 31 845 евро.

Технически данни Harley-Davidson Road Glide (FLTRX):
Двигател: Двуцилиндров, четиритактов, 45-градусов, V-образен с въздушно и течно охлаждане
Скоростна кутия: 6-степенна
Работен обем: 1,923 литра
Мощност: 80 кВт/109 к.с. при 5020/мин
Максимален въртящ момент: 175 Нм при 3500/мин
Основно задвижване: дуплексна верига
Съединител: механично задвижван с десет плочи в маслена баня
Предни гуми: D408 F 130/60 B19 61H
Задни гуми: D407 T 180/55 B18 80H
Предна спирачка: два диска, перфорирани, диаметър 320 mm, четирибутален фиксиран апарат
Задна спирачка: дискова, перфорирана, диаметър 300 мм, четирибутален неподвижен апарат
Капацитет на резервоара (резерва): 22,7 литра (3,8 литра)
Разход: 6,0 л/100 км
Сухо тегло: 380 кг
Височина на седалката: 720 мм
Междуосие: 1625 мм
Максимална скорост: 175 км/ч
Цена: от 31 845 евро Назад

Галерия



Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Тестове Авто глобус Volkswagen

Оценката 1.5 за ID.7 от ADAC го прави лидер в класа си

Май 15, 2024
Авто Новини Тестове Mazda Toyota

Mazda 2 в двуседмичен тест

Май 10, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Тестове Авто глобус Dacia

Новата Dacia DUSTER: Просто повече DUSTER (Видео)

Апр 30, 2024