Lasurit

Първа среща с електрическия SUV на Honda e:Ny1

Първа среща с електрическия SUV на Honda e:Ny1

Първа среща с електрическия SUV на Honda e:Ny1

Реклама Skoda Stock
Специално за auto-press.net от Майк Нойман, Global Press, Ерлензее

След електрическия дебют на Honda със сладката малка Honda-E, която за съжаление беше спряна в Европа след четири години, нещата с тока за японците далеч не са приключили. Honda иска да пусне общо 30 нови електрически автомобила на пазара до 2030 г. С e:Ny1, японците сега започват този проект с второто електрическо превозно средство в Германия, което визуално може да премине като електрически H-RV.

Ние сме в Академията на Honda в Ерлензее по покана на компанията и започваме с напълно електрическия SUV със загадъчното име e:Ny1.

Първото впечатление? Визуално e:Ny1 определено изглежда впечатляващо, наистина красивата боя "Aqua Topaz Metallic" показва смелост за използване на цвят. Различни черни акценти като капаците на огледалата, покрива, елементите на арките на калниците, които помещават 18-цолови алуминиеви джанти и странични прагове, правят e:Ny1 да изглежда много спортно в комбинация с плоските фарове.

Как се кара? По-живо от очакваното. Както е типично за електрическо превозно средство, разбира се без забавяне, разполагаме със 150 кВт/204 к.с. и 310 Нм въртящ момент на електрическия мотор, който задвижва предните колела, но се усеща като повече, благодарение на относително ниското тегло на автомобила от 1730 кг. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди, а със 160 км/ч е краят на скороста на магистралата.

Директното кормилно управление е забавно в града и по селските пътища; корекциите са направени специално за европейския пазар. Говорейки за волана: тук има два лоста, с които можете да регулирате рекуперацията на различни нива. Според WLTP можете да изминете до 412 км с батерия от 68,8 кВтч, а 18,2 кВтч/100 km се сочат за консумацията според измерването по WLTP. Ще тестваме реалното потребление с тестов автомобил по-късно през годината.

Хубава функция на e:Ny1 - портът за зареждане се намира под голям капак в предната част на автомобила, така че не е нужно да обръщате внимание на коя страна е щепселът за зареждане, когато шофирате до станция за зареждане. Що се отнася до технологията за зареждане, подходът е приземен, с мощности на зареждане до 11 кВт, възможни на вашата домашна стенна кутия, и 78 кВт на станция за бързо зареждане - отнема около 45 минути за зареждане на 10- 80 процента.

Интериорът е много просторен за превозно средство с дължина само 4,38 метра. Независимо дали седите на първия или втория ред, няма натиск върху коленете, пространството за главата е много добро, тук се живее лесно. Багажникът има нисък товарен праг и побира 344 литра, ако сгънете задната седалка от две части, получавате сравнително равно ниво и можете да съхранявате до 1176 литра.

Големият стъклен покрив е разделен на две части, отпред има плъзгащ се механизъм за затваряне, просто трябва да решите преди да шофирате дали искате да пътувате под открито небе. Прибирането на елементите по време на шофиране ни се струва малко объркващо.

Големият 15,1-инчов инфоразвлекателен дисплей също е страхотен. Управлява се лесно и е разделен на три части: навигация в горната част, приложения в средата и управление на климатика в долната част. Ако искате, можете да свържете мобилния си телефон (Android Auto/Apple CarPlay) безжично и също да го зареждате безжично. 10,25-инчовият дисплей на водача ни показва данни, свързани с шофирането; няма хед-ъп дисплей. Също така нещо приятно: 360-градусовата помощ при паркиране показва ясна картина и улеснява маневрирането.

В първото впечатление (за шофиране) e:Ny1 изглежда солиден SUV в B сегмента. Цената на e:Ny1 започва от 38 990 евро, в пакет Advance с още няколко екстри стигаме до 45 980 евро. в конфигуратора.

Технически данни Honda e:Ny1:
Дължина / ширина / височина: 4387 / 2028 (включително външни огледала) / 1584 мм
Мотор: Електрически фиксирано предавателно отношение
Капацитет на батерията: 68,8 кВтч
Пробег по WLTP: 412 км
Мощност: 150 кВт/204 к.с.
Максимален въртящ момент: 310 Нм
Скоростна кутия: Автоматична
Ускорение: 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди
Максимална скорост: 160 км/ч
Разход WLTP комбиниран според производителя: 18,2 кВтч/100 км
Емисии на C02: 0 г/км
Цена: от 38 990 евро Назад

Галерия



Реклама Dacia Duster
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Тестове Mazda Toyota

Mazda 2 в двуседмичен тест

Май 10, 2024
Авто Новини Мотоциклети Тестове

Harley-Davidson Road Glide - Big Bagger Grand American Touring - видео

Май 02, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Тестове Авто глобус Dacia

Новата Dacia DUSTER: Просто повече DUSTER (Видео)

Апр 30, 2024