Audi Q7 и Q8 PHEV: по-голяма батерия, по-голям пробег
Апр 29, 2024
Audi Q7 и Q8 PHEV: по-голяма батерия, по-голям пробег
Audi предостави на двата електрифицирани модела Q7 и Q8 актуализирана технология за батерии, по-ефективни режими на шофиране и опционално управление на всички колела. Външният дизайн, ревизиран като част от надстройката на продукта, с нови предни и задни престилки има за цел да подчертае силния характер на двата модела.
Сърцето на plug-in хибридите остава 3,0-литров, шестцилиндров, бензинов двигател с 250 кВт/340 к.с. и компактен електрически мотор с максимална мощност 130 кВт. Капацитетът на литиевата батерия с течно охлаждане е увеличен чрез по-компактен дизайн директно в корпуса на батерията. Това осигурява максимален капацитет от 25,9 кВтч при напрежение от 370 Волта, което води до чисто електрически пробег от максимум 90 километра (WLTP).
Максималната системна мощност и за двата модела във варианта 55 TFSI e quattro вече е 290 кВт/394 к.с. а максималният системен въртящ момент е 600 Нм. Когато двата агрегата работят заедно, електрифицираните Q7 и Q8 ускоряват до 100 км/ч за 5,7 секунди всеки. Над тази цифра е 60 TFSI e quattro, който също се възползва от новия дизайн на техниката, с до 360 кВт/490 к.с. системна мощност и до 700 Н въртящ момент. В тази конфигурация Q7 и Q8 се нуждаят от по 5,0 секунди, за да достигнат 100 км/ч.
Всички варианти са електронно ограничени до 240 км/ч, а до скорост от 135 км/ч могат да се управляват чисто електрически. Зареждането е възможно с до 7,4 кВт, така че батерията достига 100 процента за около три часа и 45 минути.
Режимите на шофиране също са ревизирани. След избиране на чисто електрически режим "EV" или алтернативно на режим "Hybrid", режимът остава в сила, докато водачът не го промени ръчно. За първи път управлението на всички колела и електромеханичната активна стабилизация при накланяне се предлагат като опция за двата plug-in хибрида.
Цените започват от 85 500 евро за Q7 55 TFSI e или 92 900 евро за Q8 55 TFSI e. Назад
Сърцето на plug-in хибридите остава 3,0-литров, шестцилиндров, бензинов двигател с 250 кВт/340 к.с. и компактен електрически мотор с максимална мощност 130 кВт. Капацитетът на литиевата батерия с течно охлаждане е увеличен чрез по-компактен дизайн директно в корпуса на батерията. Това осигурява максимален капацитет от 25,9 кВтч при напрежение от 370 Волта, което води до чисто електрически пробег от максимум 90 километра (WLTP).
Максималната системна мощност и за двата модела във варианта 55 TFSI e quattro вече е 290 кВт/394 к.с. а максималният системен въртящ момент е 600 Нм. Когато двата агрегата работят заедно, електрифицираните Q7 и Q8 ускоряват до 100 км/ч за 5,7 секунди всеки. Над тази цифра е 60 TFSI e quattro, който също се възползва от новия дизайн на техниката, с до 360 кВт/490 к.с. системна мощност и до 700 Н въртящ момент. В тази конфигурация Q7 и Q8 се нуждаят от по 5,0 секунди, за да достигнат 100 км/ч.
Всички варианти са електронно ограничени до 240 км/ч, а до скорост от 135 км/ч могат да се управляват чисто електрически. Зареждането е възможно с до 7,4 кВт, така че батерията достига 100 процента за около три часа и 45 минути.
Режимите на шофиране също са ревизирани. След избиране на чисто електрически режим "EV" или алтернативно на режим "Hybrid", режимът остава в сила, докато водачът не го промени ръчно. За първи път управлението на всички колела и електромеханичната активна стабилизация при накланяне се предлагат като опция за двата plug-in хибрида.
Цените започват от 85 500 евро за Q7 55 TFSI e или 92 900 евро за Q8 55 TFSI e. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
NIO
Tesla