Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Апр 23, 2024
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
По време на вътрешен тест във Вьорт ам Рейн разработчиците от Mercedes-Benz Trucks за първи път заредиха прототип на eActros 600 на зарядна станция с мощност от един мегават. Типовото обозначение на тежкото електрическо превозно средство означава висок капацитет на батерията от над 600 киловатчаса.
Производителят беше активно ангажиран в разработването на новата система за мегаватно зареждане (MCS) за цялата индустрия. Този стандарт за зареждане играе централна роля, особено за обществено зареждане по важни транспортни оси, и има за цел да направи електрическите камиони напълно използваеми за паневропейски транспорт на дълги разстояния. Около 60 процента от пътуванията на дълги разстояния на клиентите на Mercedes-Benz Trucks в Европа са по-къси от 500 километра, така че инфраструктурата за зареждане в депото и на пунктовете за товарене и разтоварване е достатъчна за тези случаи. Мегаватното зареждане има голям потенциал за всички други приложения.
„Нашите разработчици въведоха новодефинирания стандарт MCS в превозното средство с пълна мощност на зареждане за много кратко време и това е изключително инженерно постижение. Клиентите с високи изисквания по отношение на обхват и наличност на превозното средство ще се възползват особено от мегаватово зареждане с 1000 киловата в бъдеще “, подчертава Райнер Мюлер-Финкелдей, мениджър Mercedes-Benz Trucks Product Engineering.
Петер Зиеглер, ръководител на компонентите за електро зареждане в Mercedes-Benz Trucks, добавя: „Първият успешен тест за зареждане с един мегават мощност с нашия електрически камион е огромна стъпка в развитието. В индустрията вече се използва мощност за зареждане от 700 киловата като MCS зареждане Въпреки това, за нас е важно нашите клиенти да могат да зареждат eActros 600 с цели 1000 киловата и по този начин да се възползват от кратки времена за зареждане с дълъг обхват серийно производство."
В по-нататъшното развитие инженерите на Mercedes-Benz Trucks ще продължат да тестват комуникационния интерфейс между превозното средство и зарядната станция, дефиниран като част от стандартизацията на MCS, и ще доразработят прототипните компоненти кза серийно производство.
Стартът на серийното производство на eActros 600 е планиран за края на 2024 г. В допълнение към CCS зареждането с до 400 кВт, eActros 600 по-късно ще позволи и мегаватово зареждане с цели 1000 киловата, веднага щом бъде наличен на пазара. Клиентите могат да поръчат предварително оборудването за това. Технологията MCS трябва да може да се монтира допълнително за тези модели. Назад
Производителят беше активно ангажиран в разработването на новата система за мегаватно зареждане (MCS) за цялата индустрия. Този стандарт за зареждане играе централна роля, особено за обществено зареждане по важни транспортни оси, и има за цел да направи електрическите камиони напълно използваеми за паневропейски транспорт на дълги разстояния. Около 60 процента от пътуванията на дълги разстояния на клиентите на Mercedes-Benz Trucks в Европа са по-къси от 500 километра, така че инфраструктурата за зареждане в депото и на пунктовете за товарене и разтоварване е достатъчна за тези случаи. Мегаватното зареждане има голям потенциал за всички други приложения.
„Нашите разработчици въведоха новодефинирания стандарт MCS в превозното средство с пълна мощност на зареждане за много кратко време и това е изключително инженерно постижение. Клиентите с високи изисквания по отношение на обхват и наличност на превозното средство ще се възползват особено от мегаватово зареждане с 1000 киловата в бъдеще “, подчертава Райнер Мюлер-Финкелдей, мениджър Mercedes-Benz Trucks Product Engineering.
Петер Зиеглер, ръководител на компонентите за електро зареждане в Mercedes-Benz Trucks, добавя: „Първият успешен тест за зареждане с един мегават мощност с нашия електрически камион е огромна стъпка в развитието. В индустрията вече се използва мощност за зареждане от 700 киловата като MCS зареждане Въпреки това, за нас е важно нашите клиенти да могат да зареждат eActros 600 с цели 1000 киловата и по този начин да се възползват от кратки времена за зареждане с дълъг обхват серийно производство."
В по-нататъшното развитие инженерите на Mercedes-Benz Trucks ще продължат да тестват комуникационния интерфейс между превозното средство и зарядната станция, дефиниран като част от стандартизацията на MCS, и ще доразработят прототипните компоненти кза серийно производство.
Стартът на серийното производство на eActros 600 е планиран за края на 2024 г. В допълнение към CCS зареждането с до 400 кВт, eActros 600 по-късно ще позволи и мегаватово зареждане с цели 1000 киловата, веднага щом бъде наличен на пазара. Клиентите могат да поръчат предварително оборудването за това. Технологията MCS трябва да може да се монтира допълнително за тези модели. Назад
Галерия
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Техника /Technics
Електромобили
Polestar
Polestar 5 презарежда от 10 до 80 % в рамките на десет минути! - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Audi
Audi Q7 и Q8 PHEV: по-голяма батерия, по-голям пробег
Авто Новини
Техника /Technics
Авто глобус
Безопасност | Safety