Citroen със специална pop-up локация за новия e-C3
Апр 15, 2024
Citroen със специална pop-up локация за новия e-C3
Като част от пазарното лансиране на изцяло новия си и 100% електрически компактен модел e-C3, Citroen обяви, че от 19 април до 17 май, на Boulevard Haussmann 45 в Париж, ще бъде открит тематична pop-up локация където желаещите, а и всички минувачи, ще имат възможност да се запознаят отблизо с новия електромобил на френската марка.
От Citroen споделят, че новата локация, наречена тематично Le Chevron, "ще позволи на марката да се ангажира с обществеността в сърцето на Париж, подчертавайки отговорната, достъпна и оптимистична мобилност" за която работи компанията, в това число и с e-C3.
Освен с колата, посетителите на pop-up локацията ще могат да разчитат и на допълнителна програма, в това число креативни кръжоци, комедийни представления, специализирани срещи с експерти, концерти, DJ сетове, както и кафетерия и ресторант.
e-C3 е оборудван с батериен LFP (Lithium Ferro Phosphate) модул с капацитет от 44 kWh и електромотор с мощност от 113 конски сили, което според анонса на френската марка е достатъчно за изминаването на до 320 километра без необходимост от зареждане. При необходимост от такова, моделът поддържа бързо зареждане (100 kW), при наличие на което е възможно генерирането на заряд от 20% до 80% за 26 минути.
Citroen e-C3 разполага с емблематичното за марката Advanced Comfort® окачване (стандартна екипировка), ергономичните седалки Advanced Comfort, специално разработено приложение за мобилен телефон Citroën e-ROUTES, функция E-Remote, която позволява на собствениците да използват своето приложение MyCitroen за дистанционен контрол и мониторинг, подгряване или охлаждане на купето и локализиране, и други.
През миналата седмица, Citroen стартира заявките и за ДВГ версиите на новото C3 Назад
От Citroen споделят, че новата локация, наречена тематично Le Chevron, "ще позволи на марката да се ангажира с обществеността в сърцето на Париж, подчертавайки отговорната, достъпна и оптимистична мобилност" за която работи компанията, в това число и с e-C3.
Освен с колата, посетителите на pop-up локацията ще могат да разчитат и на допълнителна програма, в това число креативни кръжоци, комедийни представления, специализирани срещи с експерти, концерти, DJ сетове, както и кафетерия и ресторант.
e-C3 е оборудван с батериен LFP (Lithium Ferro Phosphate) модул с капацитет от 44 kWh и електромотор с мощност от 113 конски сили, което според анонса на френската марка е достатъчно за изминаването на до 320 километра без необходимост от зареждане. При необходимост от такова, моделът поддържа бързо зареждане (100 kW), при наличие на което е възможно генерирането на заряд от 20% до 80% за 26 минути.
Citroen e-C3 разполага с емблематичното за марката Advanced Comfort® окачване (стандартна екипировка), ергономичните седалки Advanced Comfort, специално разработено приложение за мобилен телефон Citroën e-ROUTES, функция E-Remote, която позволява на собствениците да използват своето приложение MyCitroen за дистанционен контрол и мониторинг, подгряване или охлаждане на купето и локализиране, и други.
През миналата седмица, Citroen стартира заявките и за ДВГ версиите на новото C3 Назад
Следваща статия
Изцяло новите Passat и Tiguan на Volkswagen вече и в България
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Skoda