Alfa Romeo се завърна с електрическия SUV Milano!
Апр 10, 2024
Alfa Romeo се завърна с електрическия SUV Milano!
Milano е първият изцяло електрически автомобил на марката, но има и мек хибриден вариант. Milano е с два напълно електрически варианта, включително версията Veloce Performance с 237 к.с.
Днес в Милано беше показан пПървият изцяло електрически модел на Alfa Romeo, малкият SUV Milano, който ще предлага до 237 к.с. в най-мощните версии. Milanoе базиран на платформата Stellantis e-CMP2, ще има и 48-волтова мека хибридна версия със задвижване на четирите колела. Поръчките за изданието „Speciale“ на Milano, с двете задвижвания, бяха отворени днес.
Електрическите версии на Milano ще имат две нива на мощност: базов модел със 154 к.с. и вариант Veloce с 237 к.с. Veloce разполага със самоблокиращ се диференциал, по-широка следа, специални предни и задни стабилизиращи щанги, 20-инчови джанти, 25 мм по-нисък просвет, настроено окачване и по-мощни спирачки.
Обхватът на Milano EV е до 410 км при смесен цикъл WLTP от батерия с мощност 54 килоВатчаса. Времето за зареждане от 10 до 80 процента е по-малко от 30 минути при 100-киловатова DC станция, спореда Alfa Romeo.
Меката хибридна версия съчетава трицилиндров, 1,2-литров, бензинов двигател с цикъл на Милър (мощност 134 к.с.) с 21-киловатов електрически мотор, захранван от 48-волтова батерия. Електрическият мотор е интегриран в шестстепенна скоростна кутия с двоен съединител. Мекият хибрид ще се предлага при пускане на пазара във версия с предно задвижване, версията Q4 със задвижване на четирите колела ще бъде добавена по-късно, като задната ос се задвижва от електрическия мотор.
Milano е кръстен на града, където марката е основана през 1910 г., но ще се произвежда в завода на Stellantis в Tychy, Полша, заедно с моделите Jeep Avenger и Fiat 600.
„Най-спортният“ автомобил в своя сегмент Milano е „символично добре дошли обратно“ за собствениците на последните малки автомобили на Alfa Romeo, Giulietta и Mito, казаха от Stellantis днес, когато разкриха Milano. Това е „най-спортната и по-ангажираща кола за шофиране в своя сегмент, способна да достигне до собствениците на предишния малък хечбек Mito и компактния хечбек Giulietta и да спечели нови, по-млади клиенти“, се каза от Alfa Romeo в съобщение за новините.
Milano е дълъг 4170 мм (с 86 мм повече от Jeep Avenger), широк е 1780 мм и висок 1500 мм. Неговият екстериорен стил от Alejandro Mesonero-Romanos припомня традиционните стилистики на Alfa Romeo, като широки арки на колелата и квадратната „опашка“ Kamm на Giulia TZ от началото на 1960-те.
Според плановете, обявени през 2023 г., Milano ще бъде последното Alfa Romeo, което предлага и вариант с ICE. От 2025 г. всички нови модели ще бъдат пускани само като електрически, а от 2027 г. Alfa Romeo ще продава само изцяло електрически модели. Назад
Днес в Милано беше показан пПървият изцяло електрически модел на Alfa Romeo, малкият SUV Milano, който ще предлага до 237 к.с. в най-мощните версии. Milanoе базиран на платформата Stellantis e-CMP2, ще има и 48-волтова мека хибридна версия със задвижване на четирите колела. Поръчките за изданието „Speciale“ на Milano, с двете задвижвания, бяха отворени днес.
Електрическите версии на Milano ще имат две нива на мощност: базов модел със 154 к.с. и вариант Veloce с 237 к.с. Veloce разполага със самоблокиращ се диференциал, по-широка следа, специални предни и задни стабилизиращи щанги, 20-инчови джанти, 25 мм по-нисък просвет, настроено окачване и по-мощни спирачки.
Обхватът на Milano EV е до 410 км при смесен цикъл WLTP от батерия с мощност 54 килоВатчаса. Времето за зареждане от 10 до 80 процента е по-малко от 30 минути при 100-киловатова DC станция, спореда Alfa Romeo.
Меката хибридна версия съчетава трицилиндров, 1,2-литров, бензинов двигател с цикъл на Милър (мощност 134 к.с.) с 21-киловатов електрически мотор, захранван от 48-волтова батерия. Електрическият мотор е интегриран в шестстепенна скоростна кутия с двоен съединител. Мекият хибрид ще се предлага при пускане на пазара във версия с предно задвижване, версията Q4 със задвижване на четирите колела ще бъде добавена по-късно, като задната ос се задвижва от електрическия мотор.
Milano е кръстен на града, където марката е основана през 1910 г., но ще се произвежда в завода на Stellantis в Tychy, Полша, заедно с моделите Jeep Avenger и Fiat 600.
„Най-спортният“ автомобил в своя сегмент Milano е „символично добре дошли обратно“ за собствениците на последните малки автомобили на Alfa Romeo, Giulietta и Mito, казаха от Stellantis днес, когато разкриха Milano. Това е „най-спортната и по-ангажираща кола за шофиране в своя сегмент, способна да достигне до собствениците на предишния малък хечбек Mito и компактния хечбек Giulietta и да спечели нови, по-млади клиенти“, се каза от Alfa Romeo в съобщение за новините.
Milano е дълъг 4170 мм (с 86 мм повече от Jeep Avenger), широк е 1780 мм и висок 1500 мм. Неговият екстериорен стил от Alejandro Mesonero-Romanos припомня традиционните стилистики на Alfa Romeo, като широки арки на колелата и квадратната „опашка“ Kamm на Giulia TZ от началото на 1960-те.
Според плановете, обявени през 2023 г., Milano ще бъде последното Alfa Romeo, което предлага и вариант с ICE. От 2025 г. всички нови модели ще бъдат пускани само като електрически, а от 2027 г. Alfa Romeo ще продава само изцяло електрически модели. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Лифтираният Hyundai Tucson е по-“наточен“ и по-добре свързан
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Официални вносители- новини
Бизнес /Business
BG Авто
Електромобили
Dacia
НОВАТА DACIA SPRING: ГАМА И ЦЕНИ В БЪЛГАРИЯ
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Kia