Повече хибридна мощност за Lexus UX
Апр 10, 2024
Повече хибридна мощност за Lexus UX
Lexus UX навлиза в новата моделна година с по-мощно хибридно задвижване. В комбинация с подобрена координация, компактният кросоувър SUV сега предлага повече динамика на шофиране. В същото време благородният филиал на Toyota е усъвършенствал комфорта, свързаността и безопасността на своя бестселър.
Сърцето на системата е хибридното задвижване от пето поколение. Новият Lexus UX 300h развива системна мощност от 146 кВт/199 к.с., което е увеличение от осем процента в сравнение със 135 кВт/184 к.с. на текущия Lexus UX 250h. Във вариантите на оборудване „F Sport” и „Luxury Line” двулитровият четирицилиндров бензинов двигател работи с два електрически мотора в комбинация с подобрената система за задвижване на четирите колела e-Four.
Вместо асинхронния двигател с мощност 5,3 квт/7 к.с., на задната ос вече се използва двигател с постоянен магнит с мощност 30 кВт/41 к.с. Резултатът е по-директна реакция и подобрено ускорение. Lexus UX с предно задвижване сега спринтира от нула до 100 км/ч за 8,1 секунди, а при модела със задвижване на всички колела времето за спринта е намалено с 0,8 до 7,9 секунди в сравнение с предишния модел.
По-динамичното разпределение на въртящия момент между предната и задната ос увеличава удоволствието от шофирането и безопасността. Назад
Сърцето на системата е хибридното задвижване от пето поколение. Новият Lexus UX 300h развива системна мощност от 146 кВт/199 к.с., което е увеличение от осем процента в сравнение със 135 кВт/184 к.с. на текущия Lexus UX 250h. Във вариантите на оборудване „F Sport” и „Luxury Line” двулитровият четирицилиндров бензинов двигател работи с два електрически мотора в комбинация с подобрената система за задвижване на четирите колела e-Four.
Вместо асинхронния двигател с мощност 5,3 квт/7 к.с., на задната ос вече се използва двигател с постоянен магнит с мощност 30 кВт/41 к.с. Резултатът е по-директна реакция и подобрено ускорение. Lexus UX с предно задвижване сега спринтира от нула до 100 км/ч за 8,1 секунди, а при модела със задвижване на всички колела времето за спринта е намалено с 0,8 до 7,9 секунди в сравнение с предишния модел.
По-динамичното разпределение на въртящия момент между предната и задната ос увеличава удоволствието от шофирането и безопасността. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Официални вносители- новини
Бизнес /Business
BG Авто
Електромобили
Dacia
НОВАТА DACIA SPRING: ГАМА И ЦЕНИ В БЪЛГАРИЯ
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Kia