Lasurit

Смела, модерна, наелектризираща: Нова концепция за шоурумите на Opel

Смела, модерна, наелектризираща: Нова концепция за шоурумите на Opel

Смела, модерна, наелектризираща: Нова концепция за шоурумите на Opel

Реклама Skoda Stock
Дързък и изчистен от излишни детайли дизайн: Свежата корпоративна идентичност на представителствата отвежда клиентите в един нов свят на Opel
Модерен германски: Външен и вътрешен дизайн с ясен фокус върху най-важното
Заредени с енергия: Шоурумите създават приятна атмосфера и превръщат електромобилността във физическо и цифрово изживяване

Новият Opel Blitz, новото лого, което асоциира електричеството като никой друг символ, сега е последван от следващата стъпка по пътя към модерния имидж на германската марка: дилърствата на Opel скоро ще придобият нов облик и ще отведат клиентите в напълно различен, електрифициран свят на Opel. Новата корпоративна идентичност гарантира, че всички посетители ще могат да видят посоката на бъдещето на марката – в модерна, фокусирана среда, която ясно отразява ценностите на Opel.

„Концепцията за новите шоуруми представлява голяма стъпка напред за марката Opel и всички наши дилъри. Защото нашите партньори на Opel са решаваща връзка между марката и клиентите. Те вдъхват живот на ценностите на бранда – като представят нашите иновативни модели, а сега и с фокусиран върху клиента, модерен и представителен външен вид на шоурума. С новата корпоративна идентичност на търговския център те веднага ще почувстват, че са в добри ръце и работят с професионалисти в лицето на нашите партньори. Шоу румът е проектиран така, че да се фокусира върху клиента и да улеснява избора му на автомобил в приятна обстановка“, заяви вицепрезидентът по маркетинг Ребека Райнерман.

Дилърствата на марката ще се отличават с дързък екстериор, ще се отличават с ярки цветове и изчистени от излишни детайли форми, които ще позволяват на клиента да се фокусира върху най-важното. Представителствата ще гарантират приятно изживяване и комфорт в дома на марката. Цветовете жълто и тъмно сиво доминират в екстериора. Модерният жълт тотем с новото лого Blitz и надписа на Opel привлича вниманието още на входа и призовават посетителите да влязат в автосалона. През нощта стъкленият тотем е ярко осветен, така че да се забелязва и вижда отдалеч.

„Център за открития“ и „Ъгъл на електрификацията“: специални зони с ясно послание

Интериорът на шоурума в дилърствата на марката приветстват посетителите с еднакво ясно и фокусирано оформление – всяка специална зона има своя собствена определена функция. Централният фокус се пада върху естетически проектираната зона в ярко жълто на Opel. Така нареченият “Център за открития” се определя като място за отдих с уникално проектирани столове и дивани, където клиентите могат да се отпуснат и да научат повече за дигиталното бъдеще, както и за богатото наследство на марката. Широката гама от оригинални артикули от модната серия на марката Opel до практичните аксесоари също може да бъде намерени там.

Моделите на Opel се открояват ясно на фона на белите и сиви повърхности в шоу рума. Светлинните панели над автомобилите ги подчертават и акцентират върху характерния дизайн на Opel. „Ъгълът на електрификацията“ показва колко лесна може да бъде електромобилността – разкривайки голямото разнообразие от опции за зареждане, от стенната кутия до „универсалното зарядно устройство“, които Opel предлага като възможност. Клиентите могат да научат за различните опции и съответните им предимства на място и могат да изяснят всички допълнителни въпроси относно електромобилността, като говорят със служителите. Специално проектираната зона, в която се провеждат разговорите и се дискутира избора на модели от клиент и търговец на марката, също предава модерна, приятна атмосфера. По този начин дилърството на Opel се превръща в перфектно място, което свързва физическото изживяване с електрифицирания и дигитален свят.

С модерния, ясен и фокусиран дизайн, дилърите на автомобилите на марката ще подчертаят още повече това, което Opel има предвид под понятието „модерен германски“: отворена, приветлива атмосфера за всеки, които иска да се докосне до моделите, които обещават електрифицирана мобилност, ориентирана към бъдещето, и намаляват CO2 емисиите в атмосферата.

*Източник: www.opel.bg Назад

Галерия



Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Авто глобус Nissan

Nissan X-Trail N-Trek е за офроуд приключенците

Май 01, 2024
Авто Новини Авто глобус BRABUS BYD Dacia Hyundai

Най-четеното за април 2024 година

Май 01, 2024