Lasurit

Проучване - Животът без кола е невъобразим за мнозина

Проучване - Животът без кола е невъобразим за мнозина

Проучване - Животът без кола е невъобразим за мнозина

Реклама Renault Arkana
Нарастващите разходи за ежедневни потребителски стоки причиняват значителни промени в поведението на мнозина - хората се въздържат от покупки, спестяват от потребителски стоки и се отказват от ваканционните пътувания, които преди бяха обичайни. Но въпреки всички тези промени, колата е запазила значението си за много хора.

Това показва текущото проучване на организация KÜS. 69 процента от анкетираните твърдо заявяват, че притежаването на автомобил е много важно за тях, 24 на сто казват да, само общо седем процента не придават голямо значение на собствения си автомобил.

Половината от участниците в проучването (52 процента) ясно и недвусмислено подчертават, че животът без кола е немислим за тях, 30 процента са съгласни с това, 13 процента са по-скоро негативни по въпроса и само пет процента наистина отговарят отрицателно.

Каква функция има колата, на която е даден ясен приоритет сама по себе си? Това е стока, ясно обясняват 42 процента. 36 процента виждат автомобила най-малко предимно в тази функция, само 15 процента се колебаят относно това назначение и само седем процента отричат първостепенната роля на автомобила по отношение на ежедневната употреба.

29% виждат привлекателния външен вид на колата като много важен, 46% като доста важен, 20% отдават малко значение на този аспект и пет процента не го смятат за важен изобщо.

Притежаването на собствен автомобил с най-новите технологични постижения е от най-съществено значение за 14 процента, от съществено значение за 41 процента, по-скоро важно за 34 процента и абсолютно незначително за единадесет процента.

Разпределението е много ясно, когато става дума за въпроса дали вашият собствен автомобил трябва да е от известен производител - само дванадесет процента от анкетираните смятат това за абсолютно важно, 31 процента поне отдават значение на аспекта, а за 37 процента е почти важна обществената репутация марката и напълно маловажна за 20 процента.

Едва 17 процента са категорично за отказване от колата, ако не им трябва, 29 процента са поне съгласни, 31 процента са склонни да отхвърлят тази идея, а 23 процента от анкетираните я отхвърлят категорично.

„Въпреки повишаването на цените в ежедневието ни през последните години, автомобилът запази високия си статус сред потребителите“ - обясняват провелите изследването. Назад


Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Тестове Авто глобус Lamborghini Maserati

На гости на Bridgestone в Рим

Апр 27, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Авто глобус Електромобили Nissan

Автосалон Пекин 2024: Nissan показа две електрически и две PHEV хибридни концепции (Видео)

Апр 27, 2024
Авто Новини Бизнес /Business Авто глобус Електромобили Audi BMW Citroen Dacia Ford Nissan Peugeot Renault Tesla Toyota Volkswagen Volvo

Март 2024: Макар и с 43% спад, Tesla Model Y отново е най-продаваната нова кола в Европа

Апр 27, 2024