Новият Mercedes-AMG G 63 получи електрифицирано задвижване с 585 (+20) конски сили (Видео)
Мар 27, 2024
Новият Mercedes-AMG G 63 получи електрифицирано задвижване с 585 (+20) конски сили (Видео)
Mercedes-AMG разпространи информация за новата топ-версия G 63, която идва с електрифицирана задвижваща система, ново адаптивно AMG ACTIVE RIDE CONTROL окачване и редица тематични дизайн решения.
Новият Mercedes-AMG G 63 е изпълнен с хибридизирана (48V) задвижваща система, в която са включени четирилитров, V-образен, осемцилиндров biturbo двигател с вътрешно горене и интегриран стартер-генератор, като последният обещава краткотрайно увеличение в максималната мощност и въртящ момент.
Двигателят с вътрешно горене на Mercedes-AMG G 63 е с максимална мощност от 585 конски сили и максимален въртящ момент от 850 Нм, но в резултат на хибридизацията, общата максимална мощност може да бъде увеличена със съответно 20 конски сили и 200 Нм.
Mercedes-AMG G 63 обещава възможност за ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.4 секунди, но при поръчка на допълнителния пакет AMG Performance Package, времето се съкращава до 4.3 секунди, а максималната скорост на движение се увеличава от 220 на 240 км/ч.
"G-Class е автомобилна икона и Mercedes-AMG G 63 е най-популярната версия от много години", казва Михаел Шибе, председател на управителния борд на Mercedes-AMG GmbH и директор на Mercedes-Benz G-Class & Mercedes-Maybach. "Това е както задължаващо и стимул за нас. Нашата цел бе да подобрим представянето още по-осезаемо– както на пътя, така и извън него. Един от начините, по които постигнахме това, е чрез подобрения по V8 двигателя и нашето ново AMG окачване, което съчетава пъргавина, динамика на управлението и комфорт. По този начин ние се грижим още повече за желанията на нашите клиенти. Новият G 63 е повече AMG от когато и да било". Назад
Новият Mercedes-AMG G 63 е изпълнен с хибридизирана (48V) задвижваща система, в която са включени четирилитров, V-образен, осемцилиндров biturbo двигател с вътрешно горене и интегриран стартер-генератор, като последният обещава краткотрайно увеличение в максималната мощност и въртящ момент.
Двигателят с вътрешно горене на Mercedes-AMG G 63 е с максимална мощност от 585 конски сили и максимален въртящ момент от 850 Нм, но в резултат на хибридизацията, общата максимална мощност може да бъде увеличена със съответно 20 конски сили и 200 Нм.
Mercedes-AMG G 63 обещава възможност за ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.4 секунди, но при поръчка на допълнителния пакет AMG Performance Package, времето се съкращава до 4.3 секунди, а максималната скорост на движение се увеличава от 220 на 240 км/ч.
"G-Class е автомобилна икона и Mercedes-AMG G 63 е най-популярната версия от много години", казва Михаел Шибе, председател на управителния борд на Mercedes-AMG GmbH и директор на Mercedes-Benz G-Class & Mercedes-Maybach. "Това е както задължаващо и стимул за нас. Нашата цел бе да подобрим представянето още по-осезаемо– както на пътя, така и извън него. Един от начините, по които постигнахме това, е чрез подобрения по V8 двигателя и нашето ново AMG окачване, което съчетава пъргавина, динамика на управлението и комфорт. По този начин ние се грижим още повече за желанията на нашите клиенти. Новият G 63 е повече AMG от когато и да било". Назад
Галерия
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Nissan
Автосалон Пекин 2024: Nissan показа две електрически и две PHEV хибридни концепции (Видео)
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Audi
BMW
Citroen
Dacia
Ford
Nissan
Peugeot
Renault
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo